Kekik Suyu - Hemoroid


Kekik Suyu


Kekik suyunun faydalarını bilsem de denemeye pek cesaret edememiştim. Kekik yağından da bildiğim gibi yakıcı olduğunu tahmin ediyordum. Geçen bağırsaklarımda ki rahatsızlığı gidermek için denemeye karar verdim ve çeyrek çay bardağı kadarını kafamı diktim. Başka türlü içmek bence mümkün değil gibi geliyordu. Boğazımdan yanarak geçerken konyak içmiş gibi hissettim. 
Vücudumu hoş bir sıcaklık kapladı ve kendimi çok aktif hissettim. Gün boyunca çok dinçtim. İnsana zindelik kazandırdığını böylece keşfetmiş oldum.

Kekik’in damar büzücü etkisini nedeni ile hep temkinli kullanırım. Bu özelliği nedeniyle hemoroid kanamasına çözüm olduğunu adım gibi iyi biliyorum. Bağırsakları temizleme ve iltihap önleyici yanları ile vücutta biriken toksinleri atmakta da çok faydalı.

Zayıflamak için kullananlar da var. Doğru olma ihtimali yüksek çünkü tokluk hissi yaratıyor ve mide de oluşan fazla asidi dengeliyor.

Geçen midem o kadar ekşidi ki nefesim kokmaya başladı. Nedense elim kekik suyuna gitti. Küçük bir yudum aldım, ilk denememde ki kadar acı gelmedi ve bir  yudum bile epey etkili oldu.

Ağızda oluşan aftlar, diş eti kanamaları, ve  bademcik gibi soğuk algınlıkları için gargara şeklinde kullanılabilinir. Normalde Adaçayı veya elma sirkesi kullanırdım, kekik suyu daha konsantre olduğu için daha etkili olduğu kanaatine vardım.

Bağışıklık sistemini desteklemek için haftalık kür uygulamaları yapan arkadaşlarım hayatlarından memnun. Belki bir ara kür uygulaması yapar ve neticeleri paylaşırım.

Doğal Şifa Kaynakları sayfamızdan irtibata geçebilirsiniz.