Sığla Yağı Ailemin Bir Numaralı İlacı

Sığla Yağı (Günlük Yağı) ....Marmaris'de yaşadığım süre zarfında eşimin mide rahatsızlığı sonucu keşfettiğimiz bu balzam evimizin olmazsa olmazıdır.

Adalet Hanım (kızım olur :)  ) 6 aylıkken, Yaman Bey'e (oğlum olur :) )hamile kaldım. Aynı zaman içinde annem beyin kanaması geçirdi.. :( Ailem ve benim için ciddi zor zamanlardı..Hayat, iş, çoluk çocuk derken fazla yükleme midemi kaynattı.
Sığla Yağı Çıkartma Metodları (1947 basımı)



Midem de devamlı bir ağrı ile her lokmada istifra etmem neticesi ile doktora gittik. Konulan teşhis, psikolojik nedenler ve su kaybı oldu. Geçmiş sıkıntım olan reflü de eklenince hayatım biraz daha zorlaştı. Mide ilaçları bir nebze fayda sağlasa da midemdeki ağrı geçmek bilmedi ve sığlayı denemeye karar verdim. Çünkü Emrah da işe yaramıştı..

Sabah - akşam serçe tırnağımdan biraz daha fazla bir miktarı bal ile yuttum. Tam 22 gün sonra artık kullanma gereği duymadım ve o gün bugündür midem çok daha iyi ve gerektiği zaman gene biraz sığla yiyorum.

Sığla konusuna devam edeceğime emin olabilirsiniz..İnanın sığlayı anlatmakla bitiremem.

Sevgi ile Kalın

Doğal Şifa Kaynakları


Nilüfer Seral