Kış mevsiminin şifalı yağları- Aromaterapi





Bugün süper bir şey oldu. Yurt dışından temin ettiğim Young Living yağlarının kalitesinde yerel aroma terapi yağları buldum. Yurt dışından getirtmek  hem bütçemi sarsıyor hem de gümrük ile uğraşmak zorunda kalıyordum... Bu nedenle yerel üreticileri araştırıyor ve malesef saf (seyreltilmemiş yağ) bulamıyordum..

Arayan mevlasını da belasını da bulur derler ya; İşte ben bu muhteşemleri buldum ... :)

Hem kış mevsiminin gelmiş olması, hem de günlük hayatımda çokça kullanmayı tercih ettiğim doğal ve kaliteli yağlara kavuşmamın heyecanı ile yazıyorum.. Bu yağları sağlıktan tutun da, ev temizliğine hatta ve hatta cilt bakımında bile kullanıyorum..En kısa zamanda kullanım şeklimi yazarım...

Her şeyden önce kokuların muhteşemliği ve keskinliği saflık testinin ilk aşaması olmasına rağmen  kağıt testini uyguladım..Sizin de fotoğraflardan anlayacağınız üzere kesinlikle seyreltilmemişler ve bu nedenle hiç leke bırakmadan uçup gittiler. Geriye kokuları kaldı.  <3

İlk damlatma esnasındaki görünümi

2. zaman dilimde geri kalan yağ damlasının görünümü

3. zaman diliminde- Geriye Kalan KOKU

Yorumlar