Grip virüsü sizi de mi yakaladı? Haliniz yok mu!?

Mevsim geçişleri hepimize  yansıyor...Son 10 yıldır yatağa düştüğümü anımsamıyorum..Çocuklar sayesinde direncimin dahada arttığını düşünüyordum ki pis bir virüs tarafından iki haftadır alı konuluyorum...Bir gün dinlenme etresi gün hareket deyince yerden yere vuruldum. Kısaca yat kalkma dedi bana.

Çocuklara uygulayıpda kendime uygulamadığım yöntemlere başvurmayı geç akıl edebildim...Bende bir garibim.. Neyse terlemek güzel bir şey en kolay yöntemi " Bir dal adaçayı, limon dimi, bal , zencefil tozu ve sağlam miktar karabiber" bardağınızda demleyip sıcak sıcak içiyorsunuz. Ayak tabanınıza vicksi sürüp üstüne çorabı geçirip, sıcak su torbasına dayadığınızda sabaha çok daha dinç uyanmanızı sağlıyor.

Bu grip virüsü, diğer arkadaşlarına oranla daha gelişmiş olduğundan daha fazla C vitamini tüketmeniz gerekiyor..Bizim buralarda portakallar tükendi ama limonlar hala dallarda..Her gün bir limonu afiyetle ağzım burnum buruşa buruşa yedim :) Bildiklerimi daha önce uygulamaya geçseydim bu denli uzamayacaktı ama neyse geç oldu güç olmadı AYAKTAYIM :)

Hepimiz için seçtiği saf, doğal yağlar, bitkiler.

Herkese geçmiş ola :) Önce bana :)

Yorumlar