Burun içindeki yara...

Şimdi ben sığla yağını methetmeyeyimde neyi methedeyim....Bir aydır sol burun deliğimin tam kıkırdak kısmında bir yaradan müzdariptim..Nedense burun için bir şey kullanmak aklıma gelmemişti..Taki burnumun kuruyarak devamlı biriktirdiği mukozadan dolayı gerilme ve acı hissetmem neticesinde-hafifte şişlik vardı- illah gelene dek...Artık yeter diyerek, yara olan bölgeye sığla yağı sürdüm, sadece üç gün ve normale döndüm..Şimdi ben sığlayı sevmeyeyim de kim sevsin....

Fotoğraf çekip koymak aklıma gelmedi ama yazıştığım bir beyefendinin tavsiyesi ile bundan böyle mümkün mertebe olaylar ile ilgili fotoğraf paylaşmaya çalışacağım..Hoş burnumun ve midemin içinin fotoğrafını benim imkanların doğrultusunda resimlemem pek mümkün olmasada :) elimden geleni yapmaya çalışcağım..

Sevgiler

Doğal Şifa Kaynakları


Nilüfer Seral