Doğa ile Kucaklaşıp GELDİM!


Anne olmayı aklımın ucundan geçirmediğim bir anda, annelik sıfatını kazandım..Oysa ki bana göre hala çocuktum. Kendime ve henüz fetüs olan sevgili kızıma dedim ki seninle beraber büyüyebilirim..Sorumluluk; öyle büyük bir vazifeyle nasıl baş edeceğimi bilmeden, hayal bile edemeden ebeveyn olmak..Yeni hayatımda böylelikle başlamış oldu.

Öyle böyle derken bir çok şey öğrendim, kendimi geliştirmeğe çalıştım ve bitmeyen bir sürece girdim.

Bu sayfam sağlık ve şifa  üzerine olacak. Biraz kocakarı işi diyeceksiniz lakin modern tıbbın da doğuşuna vesile olan bir noktaya geldim. Devayı ilaç sektöründe değilde doğada buldum Mümkün mertebe kimyasallardan  uzak durmaya özen gösterdim.

Özümüz doğadadır ve bizlere bahşedilmiş olanı kullanmaya geldim..Bu kararımla bu sürecin neresinde olabileceğimi şu an için bilemesem de benimle buluşabilenlere, ulaşabildiklerime fayda sağlamaya geldim.

Bahsedeceklerim deneyimlenmiş ve başarı sağlanmış yöntemler olacaktır.

Sevgi ile Kalın

Nilüfer Seral






Yorumlar